Kariera

W naszej pracy kierujemy się przede wszystkim indywidualnym podejściem do oczekiwań klienta. Bierzemy odpowiedzialność za powierzone nam zlecenia zarówno kupna jak i sprzedaży nieruchomości.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• koordynowanie procesów sprzedażowych i samodzielna sprzedaż nieruchomości
• pozyskiwanie ofert kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
• bezpośrednia i kompleksowa obsługa klienta
• przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia transakcji
• współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami
• przygotowanie profesjonalnych ofert oraz prowadzenie prezentacji nieruchomości

Od kandydatów oczekujemy:

• minimum 6-miesięczne doświadczenie w sprzedaży/wynajmie nieruchomości
• znajomość lokalnego i regionalnego rynku nieruchomości
• doświadczenie w obsłudze klienta
• aktywne pozyskiwanie ofert
• wysoka kultura osobista
• umiejętność organizacji czasu pracy oraz

Oferujemy:

• atrakcyjny system wynagrodzenia
• narzędzia niezbędne do pracy
• wsparcie team leaderów oraz liczne szkolenia
• pracę w przyjaznej atmosferze

Pracuj z nami - wyślij swoje CV: